Pages

25 Aralık 2012 Salı

Cupcake Etamin Maceramız

        Kaç zamandır etamin yapıyorum ve biraz kafayı bozdum galiba. Sürekli şablon arıyorum. Telefonum ve bilgisayar şablonlarla doldu artık.. Bu seferde cupcakeli bi kese yaptım.. Cupcakeli etamin yapmak çok kolay. Cupcakei işlemek ve keseyi dikmek yaklaşık 1 saatimi aldı. Sonrada Zuhal'a hediye ettim. Fotoğrafları da onunla beraber çektik zaten.. Şablonu isterseniz bana mail atabilirsiniz: elifmeryemdogan@gmail.com










           Bu defterde Metis'ten. Her sayfanın en altında farklı farklı kitaplardan alınmış sözler var.. Ben de kendi kitaplarımdaki altı çizili cümleleri yazarım diye aldım. Gerçi o görevi başka bi defterim yapıyordu ama defter görünce almadan edememe gibi bi hastalığım var. :D





         

2 yorum:

Unknown dedi ki...

çok cici elinize sağlık:)

Elif dedi ki...

teşekkür ederim :)

Yorum Gönder