Pages

17 Ekim 2012 Çarşamba

Sevgili Günlük.........

       Başlığı hazır ''Sevgili Günlük'' diye atmışken şunu belirtmek isterim ki 2003 yılından beri -çok düzenli değil- günlük tutan bi insanım. Ama bazen diyorum ki keşke tutmasaymışım. O kadar komik yazmışım ki ''Allah belamı versin'' cümlesi eşliğinde kahkaha atarak okuyorum geçmişimi. Şimdi ben böyle lanetli bi günlüğü nasıl çocuklarıma okuturum. Otoritem yerle bir olur, beni dinlemezler serseri olup çıkarlar başıma.  Bankada bi kasa mı tutsam. :// Neyse... Sevgili günlük diye başlık attım ama amacım size koca gün ne yaptığımı anlatmak değil. Zaten size ne yani? Sevgili günlük diye başlık attığım yazılarda, kayda değer günlerde çektiğim kayda değer fotoğrafları -ufak bilgiler  eşliğinde- sizinle paylaşmak istiyorum. Hadi o zaman vira bismillah...

   
 Güne Gülhane'de başladım. Bugün okula cumhurbaşkanı mı ne geliyormuş, o yüzden dersler iptalmiş. Ben de bunu fırsat bilip Gülhane'de kitap okudum ve Büşra'yı bekledim.. Daha sonra tramvay durağına yürüdüm. Gülhane tramvay durağının tam karşısında bu otel var. Ve insanın baktıkça bakası, turist olup bu otelde kalası geliyor.. Otele bayılıyorum. Adını bilmiyorum ama keşke ''Juliet's Home'' olsaydı. Tam Juliet'lik bence..




Sonra Büşra'yla buluştuk. Beni çok fazla kimsenin bilmediği ve manzarası mükemmel olan bi yere götürdü. O bi yerin adını vermek istemiyoruz efendim. :/ Popüler olmasından korkuyoruzzz. Bu dikiş makinasını da o güzel mekana dekor olarak koymuşlar. Ben eski dikiş makinalarına bayılıyorum. Yenilerinden çok daha zarif.


 Sonra Esra'da bize katıldı. Hep beraber Fatih'teki Merhaba'dan (Ekler-Pasta Sanatı) ekler aldık. Ballı, portakallı, frambuazlı, karamelli ve hindistan cevizli. Böyle orjinal ve farklı fikirler benim çok hoşuma gidiyo. Bi çok yerde de şubesini açmış bu şirin dükkan. Sadece ekler değil, pasta, şekilli kurabiye falan da var. Doğum günleri için güzel jest olur.. :) www.merhaba.com.tr bu da internet sitesi. Online siparişler de verebiliyorsunuz.



              Böyle şirin magnetleri de var. :) Ben normalde magnet sevmem ama bunlar çok hoşuma gittiler ve hemen buzdolabında yerlerini aldılar..


Eklerlerimizi yedikten sonra hep beraber evin yolunu tuttuk. Bugün o kadar yürümüşüm ki ayakkabım ayağıma çok kötü vurmuş. Otobüsten indikten sonra müsait bi yerde ayakkabılarımı çıkarıp çoraplarımla yürüdüm yaa. :D Günün sonu rezil bitti ama genel olarak güzeldi; sohbet-muhabbet-komiklikler-şakalar falan.. O zaman bir sonraki yazıda görüşmek üzere^^ :) Bol keyifler olsun hepinize...

4 yorum:

Jeane dedi ki...

o nakış makinesinden var bizde. tozu alınmış olanı tabii :P karabaş deniyormuş o makinelere. köpek gibi :P :D bi de o eklerlerlerleri görünce dişlerim sızladı resmen.

Elif dedi ki...

@jeane :D harbiden ya neden karabaş diyolar, sırf kara olduğu için mi.. ilginçç! ah cağnım canın mı çekti. ilk buluşmamızda sana bunlarla geliyorum o zaman! :)

Jeane dedi ki...

gördüm gördüm bugün orayı gördüm! durakta beklerken gözüme takıldı, laan ben biliyorum burayı, dedim çünkü dün gece burada attığın resmi görmüştüm ehehe. :P biz bi dahaki döneme anca buluşuruz elüf. :(

Elif dedi ki...

@jeane yok yok inanıyorum buluşucazz :( inşallahh

Yorum Gönder