Pages

9 Kasım 2012 Cuma

Bi Acayip Milföy!

       Başlıktan da anlaşılacağı gibi bugün milföyle haşır neşir oluyoruz.. Milföyün bendeki tek kelimelik özeti: Mucize.. :D Ne biliyim mucize gibi bi şey. Bi kere yapılışı çok kolay, kadınlar için ani baskınların kurtarıcısı! Hem çok lezzetli hem de tatlı veya tuzlu olarak yapabiliyorsunuz. Hamuru da bi acayip zaten. Her neyse, kim icat ettiyse helal olsun... :') -Hayatımda kimseyi bu kadar övmedim, resmen milföyün yağcılığını yaptım şuan  :D-

       Bugün kardeşimin arkadaşları geliyordu ve annem de evde yoktu. Annem evde olunca mutfağa girmiyorum pek. Her şeye karışıyo rahat olamıyorum. Yapacağım şeyleri beğenmiyo, benim sinirlerim zıplıyo falan... Neyse ben de çocuklara ne yapıyım ne yapıyım diye düşünürken geçen gün instagramda gördüğüm milföy tarifi geldi aklıma. Fotoğraf çok güzel gözüküyodu. Denemeye değer diye düşündüm ve yaptım. Çocuklarda çok beğendi zaten. Ama nasıl beğenmesinler içinde çikolata, muz ve fındık vardı! Neyse tarifin fragmanını es geçelim buyrun galasına davetlisiniz. :P Ehemehe



             İç harcı için muz, çikolata, ve fazlaca ezilmiş fındık..


            Bu da instagramdaki tarif..


Bıçak yardımıyla sağda soldan şeritler açın milföye.. :)


Örük gibi oldu diimi..


            Veeee üzerine yumurta sarısı sürüp fırına yolladımm..






                Pudra şekeriyle servis ederseniz daha lezzetli oluyo. Denemenizi tavsiye ederim. :) Afiyet olsun şimdiden.. Görüşmek üzeree

6 yorum:

isotnur dedi ki...

Vaaaay eline saglik dostum, cok guzel gorunuyor. :D Ama ben milfoyle tatliyi yakistiramiyorum. :P

Elif dedi ki...

@isotnur teşekkürler cağnumm. :D Yok güzel oldu. Önyargıları aşalım inşallah :P

Pri Kiguti dedi ki...

Give me one... Lutfen!

Elif dedi ki...

@pri Kiguti Türkiye'ye gel. Sana yapıcam :))

asi dedi ki...

bana küçükken yediğimiz kat katları hatırlattı :)

Elif dedi ki...

ayy evett :) en kısa zamanda yad etmek lazım onları :)

Yorum Gönder